zondag 25 juli 2010

Paardencoachingservaringen van Ilse van Gestel, 33 jaar.

Ik ben werkzaam bij CZ zorgverzekeringen. Het onderhouden van contacten en fungeren als vraagbaak voor collectiviteiten zijn o.a. mijn taken.

Naast mijn werk heb ik een hele grote passie voor paarden. Ik ga regelmatig paardrijden met veel liefde en plezier. Ondanks mijn interesse in paarden had ik nog nooit eerder van paardencoaching gehoord. Charlotte vertelde mij hierover, dus ik werd erg nieuwsgierig.

Ze vertelde mij met veel overtuiging dat ze aan de hand van de lichaamstaal van de paarden mijn gevoelens zou kunnen vertalen. Dat wilde ik eerst zelf zien en/of ervaren, voordat ik dat wilde geloven.

Inmiddels heb ik mogen ervaren wat paardencoaching met je doet. Nou, ik kan iedereen vertellen dat ik nog steeds erg onder de indruk ben van wat ik heb gezien. Ik kon mijn eigen ogen niet geloven! De paarden beschreven zo goed mijn gevoel. Ik heb namelijk een moeilijke periode achter de rug. Door deze periode had ik een bepaalde angst die ik zelf niet kon omschrijven. Hierdoor kreeg ik zelfs fysieke klachten, ook omdat ik mijn emotie de laatste tijd niet kon tonen. Terwijl ik echt een gevoelsmens ben. Gedurende deze coaching werd mijn angst steeds minder en kon ik mijn emoties tonen. Het heeft erg veel in me los gemaakt. Ik weet nu waar ik aan kan gaan werken, waardoor mijn fysieke klachten minder zullen worden.

Het is echt onbeschrijfelijk. Je moet het echt zelf ervaren wil je het kunnen geloven. Ik weet zeker dat iedereen na de coaching erg enthousiast is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten