donderdag 29 juli 2010

Paardencoachingservaringen van Angela Pankow, 28 jaar.

Ik ben werkzaam bij W&R Etiketten als telefoniste/receptioniste. Daarnaast doe ik allerlei bijkomende administratieve taken. Ik ben als persoon erg nuchter en een gesloten persoon. Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te uiten. Dit komt vooral door mijn verleden. Waardoor ik nu een hele dikke muur om me heen heb gebouwd om mezelf te beschermen.

Via een goede vriendin van mij, die ook deel had genomen aan deze coaching, werd ik erg nieuwsgierig. Zij sprak daar namelijk zo enorm positief over dat ik het zelf ook wel eens wilde ervaren. Ik vroeg me af of de paarden die muur konden doorbreken.

Ik heb inmiddels mogen ervaren wat paardencoaching met je doet: Charlotte stelde me eerst voor aan 4 verschillende paarden. Ze stelde me daarnaast ook erg gerust. Ik mocht zelf 1 of meerdere paarden uitkiezen waar ik me het beste bij voelde. Ik had gekozen voor Vlerk, het oudste paard. Het was in het begin moeilijk voor Vlerk om mijn gevoelens te weerspiegelen, omdat ik dus die muur om me heen heb. Charlotte vroeg me of ik op Vlerk wilde gaan zitten, zodat ik met mijn gevoelens dichter bij hem was. Heel vreemd, maar Vlerk liet heel duidelijk zien hoe ik me op dat moment voelde. Moeheid, angst en vooral verdriet die ik in jaren niet meer heb kunnen uiten.

Deze coaching heeft me veel duidelijk gemaakt. Ik dacht dat ik bepaalde dingen verwerkt had uit het verleden, maar blijkbaar draag ik deze problemen nog steeds bij me. Ik weet nu wat ik moet doen. De lasten die ik bij me draag moet ik proberen los te laten en niet te snel vooruit te willen gaan. Eerst het één en dan het ander.

Ik ben nu inmiddels 3 weken verder en het gaat stukken beter met me! Dus ik raad iedereen aan om ook eens aan zo'n coaching deel te nemen!!! Problemen of geen problemen...t is gewoon heel bijzonder en je bent zeker een ervaring rijker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten