dinsdag 19 november 2013

Nieuwe Perspectieven

Vanuit mijn eigen perspectief werk ik meestal naast of op het paard.

Het droomperspectief van mijn man was om nog eens achter het paard op de koets te mogen zitten.
Dus zo kwam het dat hij van ons dochtertje Juliette voor vaderdag een men-workshop cadeau kreeg.

Voor hem een super leerzame en leuke ervaring die hij met zijn vader mocht delen. Zijn vader deelt namelijk deze passie voor het mennen.

Voor mij super leuk om hun verhalen aan te horen en te merken dat ze op een heel ontspannen manier tot nieuwe inzichten zijn gekomen m.b.t. leiding geven, samenwerken en het aansturen van een paard.

Naast het aanleren van nieuwe vaardigheden m.b.t. mennen zie ik ook meteen in deze tak van sport direct de vertaalmogelijkheden naar jezelf als persoon tijdens zo'n workshop.

Hoe je namelijk op de koets met elkaar en het paard samenwerkt geeft namelijk veel stof tot nadenken, maar op veel punten is alles ook meteen heel herkenbaar.
De vertaalslag naar het dagelijks leven is dan ook snel gemaakt.
Erkennen en benoemen wat er is. 
En dat alles in een fractie van een seconde, omdat er direct gehandeld moet worden! 
Van denken naar voelen in volle vaart...



Mindfulness in Actie.



Lijkt het je ook leuk om eens op deze manier een coaching te ervaren?
Maak dan een afspraak via info@CV-coaching.nl

Samen met http://www.menteamvandervelden.nl maken we er dan een geslaagde dag van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten