maandag 12 november 2012

Individuele coaching - Caroline

Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik er niet aan heb gedacht.
Je warme ontvangst, je enthousiasme en toelichting over het werken met paarden en de openheid over je eigen leven.
 
Daar stond ik dan, in die enorme wei, met vier van die sterke beesten.
In de zon, terwijl we de rit naar jullie toe alleen maar regen en nog eens regen hadden gehad.
Zonder een duidelijke coach vraag en dus met "laten we zien wat er gebeurt" kwam alles in beweging.
Feilloos lieten de paarden me zien wat er binnen in mij speelde.
Ik voelde me veilig omdat je achter mij bleef staan, betrokken was en steeds maar toelichtte.
Een wonderschone ervaring die best wat emoties opriep.
 
Dank je wel daarvoor en boven alles dank je Anne voor dit geweldige kado!

Veel liefs Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten