zaterdag 31 maart 2012

Retraite weekend


Het blijft me verbazen hoe jij ieder detail van de paarden oppikt en kunt vertalen naar wat het systeem en de cliënt laat zien. Daarnaast werk je vanuit je hart en dat is voelbaar en zichtbaar.

liefs Anneke



Dank je wel voor de mooie inzichten die ik van jou en je paarden gekregen heb.
Bijzonder om energie op intuïtief niveau te mogen voelen. In contact met de paarden.
Vanuit het hart maak ik meer en meer verbinding met de speelse gevoeligheid wat Amor voor mij representeerde. Dank daarvoor!
Ik kom zeker nog eens bij je terug....

Veel liefs en warme kus Anky



Dankjewel voor een bijzondere dag samen met jou en je paarden. Wat ik voor nu even meeneem is: "Het is zoals het is".

Liefs Annemiek


Heel erg bedankt voor de prachtige ervaring van en met de paarden en de ontroerende, zachte, eerlijk, gepassioneerde manier waarop jij "werkt". Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Heel veel liefs Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten