donderdag 15 maart 2012

Achmea Interne Coaching - Diversiteitsnetwerk DiVA - 2






Inmiddels ben ik 2 jaar geleden afgestudeerd als psycholoog en in het voorjaar van 2011 ben ik in dienst gekomen als medisch behandelaar bij AOV. Onlangs ben ik aan de slag gegaan met het maken van een groeiplan. In het kader hiervan heb ik een coachingsessie gehad met Charlotte en haar paarden om mijn sterke en zwakke punten in beeld te brengen.

Tijdens deze sessie heb ik mogen ervaren hoe het is om ‘een team’ aan te sturen. Hieruit bleek dat ik graag in contact ben met mijn team en ze de vrijheid geef binnen bepaalde grenzen.

Het was erg bijzonder om te merken, hoe de paarden dingen konden reflecteren. Zonder woorden, gewoon door een bepaalde positie aan te nemen gaven ze duidelijk weer hoe ik met situaties om ga. Daarnaast hielp de uitleg van Charlotte enorm om bepaald gedrag te interpreteren en te vertalen naar mijn eigen gedrag en persoonlijkheid. De coaching heeft mij niet alleen geholpen om bewust te worden van mijn sterke en zwakke punten, maar heeft me ook handvatten gegeven om in de toekomst om te gaan met bepaalde situaties. Een bijzondere en directe manier van 360 graden feedback.


Groetjes,

Belinda de Lange


Geen opmerkingen:

Een reactie posten