maandag 17 januari 2011

Paardencoachingservaringen van Diliana, ACHMEA-DiVA

Door nieuwsgierigheid en open te staan voor ‘het onbekende’ ben ik naar Charlotte gegaan voor een sessie. Weliswaar met een thema in mijn hoofd. Ik wist niet wat me te wachten stond en liet het op me afkomen. En wat er op me afkwam was veel! Ik kreeg eye-openers en zag de paarden bizarre mooves maken die geen toeval leken te zijn. Het was geen toeval wat ik zag gebeuren, maar ik kreeg voorgespiegeld hoe ik ben. Kortom, ik zat naar mezelf te kijken.

Ik heb geleerd om de signalen op te pikken die je krijgt. Te kijken naar je gevoel in plaats van met je verstand je pad te lopen. Niet dat het heel makkelijk gaat overigens, ik ga met hele kleine stapjes vooruit. Het zal me uiteindelijk brengen wat ik graag wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten