zondag 19 september 2010

Paardencoachingservaringen van Silvie Rossel.

Charlotte is een natuur-talent in het lezen van de spiegel die paarden voorhouden en in het maken van de vertaalslag hiervan naar de gecoachte.

Afgelopen week heb ik dit wederom mogen ervaren. Samen met Charlotte en haar paarden maakte ik een bosrit en terwijl ik op Vlerk reed gaf Charlotte aan wat de reactie was van mijn gedrag op het paard. Heel erg ‘to the point’, helder, eerlijk en zonder veroordeling. Terwijl we genoten van het één zijn met de natuur werd tijdens ons gesprek de lijn doorgetrokken naar mijn communicatie op de werkvloer.

Ik heb waardevolle feedback mogen ontvangen op zowel mijn verbale als op mijn non verbale gedrag. Het is voor mij een geweldig hulpmiddel in mijn bewustzijnsontwikkeling waardoor ik meer in mijn kracht kan komen en mijzelf op effectievere wijze in kan zetten in communicatie met anderen.

Het feit dat Charlotte rustig de tijd neemt, goed luistert, vertrouwen schenkt, een groot hart heeft en als geen ander begrijpt wat haar paarden aangeven maakt het voor mij steeds weer een waardevolle, blikverruimende en fantastische ervaring. Machtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten