vrijdag 5 augustus 2011

Vlerk en Daphne




Wat internet niet allemaal kan doen met je.........


Zit ik achter mijn pc de naam van mijn oude paard in te toetsen in de hoop dat ik nog wat uitslagen terug kan vinden in de tijd dat hij dressuur liep..
Kom ik op jouw site terecht!



Toen ik 16 jaar was heb ik een paard gekocht, 4 jaar nog geheel onbeleerd. Nabuur x Solaris, geheel donkerbruin. Van iemand uit Friesland.
Samen hebben we eigenlijk elkaar het rijden aangeleerd (met vallen en weer opstaan).


Hij was ongeveer 11 toen ik hem moest verkopen ivm studie.



Zo begon de mail van Daphne de eerste eigenaresse van Zerxes (Vlerk).



Wat onwijs bijzonder dat wij elkaar afgelopen maandag mochten ontmoeten! Na 19 jaar zagen Daphne en Vlerk elkaar weer eventjes terug. En mocht ze weer eventjes genieten op zijn rug, zoals je kan zien op bovenstaande foto.




Daphne onwijs bedankt voor deze fijne en bijzondere ervaring!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten