zaterdag 6 augustus 2011

Paardencoachingservaringen van Chantal Gielen, ACHMEA-DivA

Na de Achmea DiVA workshop paardencoaching ben ik samen met een collega en tevens vriendin nog eens terug gegaan naar Charlotte en haar paarden voor een individuele paardencoaching.

Ik wist niet goed wat ik "in de groep wilde gooien". Ik dacht "ik zie wel wat er gebeurt als ik straks tussen de paarden sta".

Toen we weer naar huis gingen was ik een hele bijzondere ervaring rijker!! Ik heb echt een spiegel voor gekregen!

Toen ik alleen in de wei stond tussen de paarden, waren ze alle 4 in volledige rust en bleven ze alle 4 alleen maar grazen. Grappig dat ze van mij rustig werden, maar ik wist niet goed wat ik ermee moest. Verderop in een andere wei stonden ook 4 paarden en het grappige was dat ik ook daar mee in verbinding stond. Eerst begonnen ze te rennen en daarna stonden ze alle 4 stil naar mij gericht en keken ze alle 4 naar mij.

Daarna mocht ik van Charlotte in de bak op Vlerk zitten zodat ik beter een spiegel voorgehouden kon krijgen....en die kreeg ik!! Echt zo mooi om mee te maken en super leerzaam! Ik vond het een hele bijzondere ervaring om te zien hoe een paard je dat allemaal kan "vertellen".

Groetjes Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten