vrijdag 26 augustus 2011

Paardencoachingservaringen van Ine van Abeelen.

Op 12 juni was het dan eindelijk zover!Ik had dan een afspraak met depaardencoach!

Heel spannend voor mij, een hele nieuwe ervaring.Ik had er nog nooit van gehoord en was erg nieuwsgierig hoe de paarden op mij zouden reageren en wat het mij zou brengen.

Heel voorzichtig liep ik de wei in en Charlotte gaf mij uitleg over het gedrag van de paarden. De paarden lieten mij meteen zien waar ik op dat moment het meeste behoefteaan had.

We hadden niets voorbesproken en het was erg treffend wat de paarden me lieten voelen. Een super ervaring!

Heel stil in mijn hoofd had ik een vraag gesteld aan de paarden en vrijwel meteen kreeg ik een prachtig antwoord! Erg ontroerend. Ik was zeker onder de indruk.

Wat je lichaamstaal en de paarden je allemaal kunnen vertellen!

Het was zeer de moeite waard en het heeft me veel duidelijk gemaakt!

Charlotte,Vlerk en alle paarden bedankt voor deze geweldige ervaring!

Ine van Abeelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten