vrijdag 12 augustus 2011

Paardenverkiezing 2011 Zerxes-Vlerk

Iedereen al enorm bedankt voor jullie stem op Vlerk via:

http://www.paardenverkiezing.nl/2011/paarden/Zerxes-de-Koninklijk-Warmbloed-Paard-Nederland-uit-Tilburg-36/

Ik ben diep geraakt door jullie enorm lieve en persoonlijke berichtjes voor Vlerk!!!

Tot en met zondag 4 september 2011 kan er nog gestemd worden.

Ik wens met heel mijn hart dat hij op nummer 1 komt, want dat heeft hij voor mijn gevoel op zijn 30ste echt dik verdiend!!!

Hieronder al jullie persoonlijke teksten voor en over Vlerk:
Boukje Lodewikus: dit paard heeft mij een spiegel voorgehouden, heel bijzonder!
Jojanneke Van Rijsbergen: Omdat het een ontzettend lief paard is die veel betekend voor mijn lieve vriendinnetje
Ilona Van Ree: Een beter en mooier en zorgzamer paard is er niet
Sandra Van Wikselaar: Vlerk is in staat mensen heel beschermd te laten voelen!! Hij verdiend deze prijs!!
Richard Van Rijsbergen: Omdat het een super lief en sterk paard is.
Jojanneke Van Rijsbergen: Omdat dit lieve paardje mijn vriendinnetje zo goed helpt....
Elvira Brants: Gewoon omdat het een heel braaf paardje is.
Yvonne Pulles: Dit paard doet zijn werk bij CV-coaching met een enorme toewijding. Hij is heel wijs en zorgzaam.
Marc Van de Ven: ik weet hoe leuk en goed zerxes is.
Ilse Van Gestel: Omdat het t liefste paard op aarde is en omdat t mijn maatje is, mijn steun en toeverlaat!
Daphne Willemsen: Was mijn eerste paard 27 jr. geleden. Is uniek wat en hoe hij is! Super paard en super eigenaresse..
Janiska De Wolde: Omdat hij zo lief is!
Ageeth Van der Sijde: Omdat ik veel bijzondere verhalen over dit paard gehoord heb.
Nicola Van den Einden: Vlerk is een prachtig dier die zijn vrouwtje enorm geholpen heeft in de afgelopen moeilijke periode
Lea Schellekens: Een paard als hij die al zoveel gegeven heeft aan zoveel mensen verdient deze ereplaats.
Anneke De Leeuw: ik ken het paard omdat ik charlotte ken en wat ze schrijft in het profiel klopt helemaal.
Lonneke Van Heeswijk: Simply the best!
Kathleen Paeshuyse: Ik kan hem niet met woorden beschrijven .... super gewoon
Ilse Tuerlings: Omdat het een super lief en gehoorzaam paard is.
William Hermans: Zerxes/Vlerk is gewoon speciaal. Nothing else to say !!
Masja Hazendonk: Prachtig om te lezen hoe Zerxes zo'n liefdevolle vriend is voor Charlotte en vele anderen!
Kim Oudermans: Omdat hij gewoon het leukste paard ooit is!
Oscar Van Iersel: Paard van mijn zus.
Ester Tuerlings: Paard van mijn nichtje is
Carin Van Oekel: Zerxes is mooi, krachtig, wijs, liefdevol. Zonder twijfel een bijzonder paard met een helende gave!
Willemijn Van Abeelen: omdat hij heel lief is voor charlotte
Kim Van Rijthoven: Omdat het een lief en mooi paard is vooral gezien zijn leeftijd en veel goede dingen doet voor ander
Mc Bartels: in 1 woord geweldig!!!
Danielle Stokkermans: super paard!
Petra Koolen: Veel goeds van gehoord!!!
Cindy Van de Sanden: hij geweldige inzichten geeft, gewoon een topper!
Kai Van Dooremolen: Omdat ik altijd enthousiaste verhalen over "vlerkje"hoorde
Anneke Van den heuvel: Hij ziet er nog super uit voor zijn leeftijd!
Hans Van Peperstraten: Het mooiste en liefste paard
Caroline Van Gorp: Beste paard van stal
Irma Van Velsen: Geweldig mooi paard en super lief
Nora Elfakri: Gewoon,omdat het Vlerk is en we weten hoeveel hij voor Charlotte (en vele anderen) betekend
Priscilla Vital: Omdat ik vind dat hij in het zonnetje gezet mag worden op zijn 30ste. En het verdiend.
Leonie Muller: Omdat het een mooi en bijzonder paard is.
Leonie Muller: Het is een mooi en bijzonder paard!
Susan De Kort: Het is een heel mooi en lief paard.
M Obbens: gewoon mooi beest
Evelien Beentjes: Omdat het een kanjer is
Fred Rill: prachtig paard
Jan Van Eck: Gewoon een prachtig paard.
Chantal Gielen: Vlerk is een bijzonder paard! Het is mooi om te zien hoe sterk de band is tussen Vlerk en Charlotte.
Loes Vd berkmortel: Omdat Vlerk een ontzettende steun is voor. Charlotte
Imke Nooten: omdat hij voor Charlotte zo enorm veel betekent!
Anja Gijsbers: Bijdzondere dieren verdienen een bijzondere stem; vooral als ze spiegel, steun en toeverlaat zijn!
Gunter Noeyens: Omdat hij de beste is en omdat hij bij ons gezin hoort!
Louis Noeyens: Omdat het een zeer bijzonder paard van mijn schoondochter is!
Geert Vd E: Dat moest van Charlotte ;-) maar na de foto's gezien te hebben is het ook wel een erg mooi paard
Cees Swaans: Omdat ik vroeger ook paarden had op een hoge leeftijd en weet wat dit voor waarde geeft aan de mens.
Jan Van Erve: Als dit mooie standaardpaard bij het gilde St.Dionysius voorop gaat is het een prachtig gezicht.
Jan Van Gelooven: Schitterend zoals DIT paard, ondanks zijn leeftijd, het gilde vooraf gaat.
Rob De Bruijn: een prachtig paard! Ook de toelichting van Charlotte spreekt voor zich. Zij is zeer betrokken!!!!!!!
Margareth Soppe: Indrukwekkend als paard-coach.
Jeannette Van Nielen: omdat het een geweldig paard is.
Caroline Provily: Zerxes is zeer sensitief en heeft tevens´t vermogen je naar jezelf te leren kijken
Suzanne Rook: omdat het een schatje is
Hugo Braun: Omdat ze grinnikt als Charlotte met iets lekkers aankomt
Inge Brouwers: het is een geweldig paar in alle opzichten, het is ook een toppertje in de paarden coaching!
Hans Geerts: Prachtig paard is dat.
Jesper Van Overdijk:
Winfried Minnaert: Het pronkstuk dat ons gilde altijd voor gaat
Edwin Stok: In dankbaarheid om het trouwe voorgaan van het St.-Dionysius Gilde. Zerxes & Charlotte, dank jullie
Mattie Vaes: Zerxes heeft mij het inzicht en de kracht gegeven om een ingrijpende boodschap uit te spreken.
Francisca Staleman: Omdat je niet zo vaak meemaakt dat een paard, in goede gezondheid en met veel plezier, 30 jaar wordt
Hub Van Erve: Omdat Vlerk (Zerxes) zo voornaam en toch vriendelijk met Charlotte voor ons gilde uit gaat: Prachtig
Klaas Van de pot: het is het paard van mijn oude bazis school docent
Wendy Van Roessel: omdat Charlotte zo vol lof over hem is dat ik zeker weet dat het ook echt een kanjer is!
Bob Engels: Omdat Charlotte mijn collega is en Zerxes dmv paardencoaching al veel voor het bedrijf heeft gedaan
Abigail Pool: Ik stem op Zerxes, omdat het een mooi, lief en betrouwbaar paard is. Vlerk heeft een mooi karakter.
A Poldervaart: omdat hij er erg mooi uitziet!
Sjannie Bastiaansen: Omdat Zerxes véél meer is dan een paard.Een vriend uit duizenden!Samen één!Zerxes is liefde!!
Ingeborg Van den Akker: Omdat het een lief paard en ik mijn angst voor paarden door hem ben kwijtgeraakt.
Ben De Wijs: Omdat Zerxes een aanwinst en een pronkstuk is voor ons gilde
Kees Bon: Gildepaard
Rutger Buijks: Omdat het een geweldig paard is waar veel in zit!
Myrthe De Rijk: Hij is geweldig lief!
Joke De bock: Een paard onder de liefdevolle handen van Charlotte, kan niet anders dan fantastisch zijn!!!
Kim Van de Sanden-bastiaansen: Geweldig mooi paard!
Driss Laity: Omdat het simpelweg gewoon een kanjer is!!
Miranda Wiessner: Vlerk is wie hij is, goed vanuit zijn hart, zorgzaam en voor z'n leeftijd erg speels en levenslusti
Dennis Lips: Zerxes is een bijzonder prachtig paard en samen met charlotte vormen zij een perfect Coaching team..
Piet Van Dijck: N.m.m. is dit paard met kop en staart en alles erop en er tussenin nietwaar? De grote winnaar.
Diny Van Oirschot: Trots en fier voor het gilde lopende een prachtig gezicht is.
Inge Kroesen: Omdat deze superfitte 30-jarige nog zoveel betekent voor zijn omgeving.
Leonique Van Tol: Omdat hij toonbeeld is van wat een paard kan geven als de mens hem die vrijheid laat.
Anne Kingma: Omdat ik zelden een ouder paard zie dat er zo goed uitziet en die goede verzorging mag beloond worde
Remco Bastiaansen: Omdat Zerxes meer is dan een paard. De manier waarop hij met mensen communiceert is geweldig.
Rianne K.: leuk paard
Eddy Backx: Voor Charlotte! Ik weet hoe 'verliefd' ze al 10 jaar op haar trouwe viervoeter is; alle 2 hondstr
Danielle Van den Boom: ik heb zelf ook een ouder paard en weet ook wat voor een vriendschap en band je kan hebben.
Inge De Bont: het is een geweldig paard.
Coby Van Beets-van der hoeff: Heb hem nooit ontmoet, maar door Charlotte weet ik dat dit paard zo wijs is en wetend.
Belinda De Lange: Het allerliefste en mooiste PAARD!!!
Rinske Van Mensvoort: Hij verdient het! En Charlotte ook :-) .
Carlos Van der Meulen: Ik was zeer onder de indruk van wat dit paard laat zien tijdens een coaching-sessie.
Nordin Ghoudani: beste paard ever!
Gert-jan Spikmans: Zerxes en Charlotte zijn allebei erg bevlogen en vastberaden. Hierdoor bereiken ze samen veel!
Roy Stienen: Het beste en mooiste paard die ik ken
Ymke Slaats: Dat heeft volgens mij geen uitleg nodig, kijk nou zelf....
Jurgen Zuethoff: Paarden met zo een leeftijd worden en maken weer jong
Mascha Broos: een heel lief paard is Ik heb er ook wel is op gereden en dat was echt gaaf het is een super paard!
Samah El Awadi: Omdat Zerxes erg belangrijk is voor Charlotte.
Maxime In 't Groen: Vlerk is cool
Mies Van Iersel: Omdat dit zo'n bijzonder paard is. Het helpt vele mensen een beter inzicht te krijgen op het leven.
Luc In 't Groen: Omdat hij tha bomb is
Inge Niityluoto: omdat hij het zeker en vast verdiend !!!
Isa Benazzouz: Een aardige eigenares, mooi paard en een leuke naam!
Dikke Van gorkom: Omdat dat moest van Charlotte ;-)
Sissi Truyens: Hoor alleen maar positieve geluiden en ik kijk uit naar een ontmoeting ;-)
Francine Van Ree: het is het mooiste paard en vind dat hij moet winnen
Heddeke De Jong: Omdat hij altijd trouw is en super lief
Toon Van den Hout: lief en leuk paard
Ine Van Abeelen: Hij het liefste paard is wat mij heel goed geholpen heeft xx
Pleuni Bosch: Hij is een super paard
Baukje Bosch: Vlerk is een kanjer
Wim Bosch: leuk,lief,mooi paard
Maxime Godding: Omdat het een toppertje is!!! En omdat Charlotte de allerliefste juffrouw was ;)
Kyra Benazzouz: Ik vind het erg mooi en goed paard en ze verdienen het.
Martin Storre: Schitternd paard
Marie-jose Van Beurden: Omdat het het liefste paard van de buurt is!
Noortje Van Heeswijk: Omdat vlerk een fantastisch,heerlijk kararktervol paard is,die mensen vreugde/liefde breng
Silvie Rossel: Een geweldige leermeester!
Femke Kruijf: omdat het een lief paard is en er voor je is als het nodig is. Een echte vriend.
Irene Van der Lee: Is het paard van een bekende..
Sabine Donders: na alles wat ik gelezen heb moet het wel een geweldig paard zijn
Jessica De Laat: Omdat ik het haar graag gun!
Suzan Ozdemir: Het is een geweldige paard.
Mireille Van Opstal: het is het paard van charlotte en ik vind het geweldig dat ie al zo oud is!
Gaby De Laat: Zerxes is gewoon en super lief paard.
Ankie Hoogkamp: Omdat Vlerk en Charlotte een geweldig koppel zijn, een lust voor het oog om te zien rijden
Bas Onzen: Omdat Charlotte en Zerxes zo'n leuk stel zijn.
Paulo jorge Mendes pereira chaves: Hij is geweldig!!!!!!!
Theo Geerts: Omdat een paard van dit kaliber gewoonweg niet mag ontbreken in om het even welke verkiezing dan ook
Nicole Van Wieringen: The best of the best!
Hans Lemmers : Ze is geweldig
Daniella Rutten: mooi
Frans Van Loon: Een geweldig paard, waar Charlotte altijd erg enthousiast over is.
Annemarie Frederiks: Charlotte altijd gewedige verhalen vertelde over Vlerk! Hij is gewoon de nummer 1!!
Yvonne Dekker: Ik lees hier heel veel positieve dingen en de overwinning is hen van harte gegund!!!
Maud Musters: Een prachtig paard!
Joey Tuijt: Goed paard
Manouk Mermans: Het is een mooi paard!
Ruby Wijnandts: ik stem op Zerxes omdat hij mij laat zien dat mijn eigen paard van 20 nog jaaaren meekan:-) Succes!!
Desiree Pols: Een erg mooi paard!
Wim Delmee: Vind ik geoon leuk
Jojanneke Van Rijsbergen: Omdat hij de beste is!
Jolanda Graafmans: 1 woord: Kanjer
Marga Van Beers: Het een geweldig paard en mij enorm verrast heeft tijdens de paardencoaching met ons team!
Toos Tuerlings: Omdat Zerxes en Charlotte verdienen te winnen
Ilona Adams: Vlerk is geweldig knap, slim en erg wijs! Het is bijzonder tijdens een coaching..
Maarten Adams: Vlerk is gewoon de allerbeste!
Riky De Jongh: Omdat dat ze het dubbel en dik verdiend
Ingeborg Van den Akker: Toppaard!
Danielle Driessen: Voor Charlotte
Frenky Van Gool: Voor Charlotte!
Joris Van Puijenbroek: Supermooi paard!
Kim Ceulemans: omdat het een kanjer is?
Diana Van der Schrier: prachtig paard!
Bob Teurlings: omdat Vlerk het verdient om te winnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten