woensdag 4 juni 2014

Individuele Coaching


Tafel Opstelling voordat we naar de paarden in de wei gaan:

Het gekleurde paard is de deelnemer.

Het paard links voor is de moeder.

Het oranje paard met blauwe hoeven is de vader.

Het zwarte paard rechts is jongere broer.


Opstellen van het verlangen van de deelnemer bij de paarden in de wei: 
'Ik wil een trotse vader.'

Ervaring van de deelnemer na afloop van de sessie 
'Het heeft veel rust gegeven en het gevoel van een gezin wat ik erg gemist heb.'
'Het komt niet meer terug, maar blijft er wel.'
'Ik neem mijn eigen plek in. Ik ben niet de moeder.'

Reactie na ongeveer een week:
Deze week is er een nieuwe wereld voor mij open gegaan en ik wil je super bedanken.
Met jou samen ben ik een nieuw pad ingegaan en het voelde zo vertrouwd met je en ik ben je hiervoor heel erg dankbaar. 
Toen ik woensdagavond van jou naar huis reed  ben ik als een "nieuwe mama" naar huis gegaan met tranen in mijn ogen van geluk. Nu zit ik nog steeds op de roze wolk en het voelt zo goed. Nu begrijp ik dat je twee keer per dag naar de paarden gaat. Het geeft jou ook rust en de liefde die je heel erg verdiend. Je bent ook 'n prachtvrouw en ik ben heel erg blij dat we elkaar hebben ontmoet en ik hoop echt dat we in de toekomst samen mensen blij kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten