maandag 2 februari 2015

Ervaringen uit 'Het Oefenveld'

Meteen vanaf het begin voelde de groep veilig en vertrouwd. Na de eerste kennismaking bleken we veel dingen bij elkaar te herkennen. Het was geen toeval dat wij daar samen terecht gekomen waren. We hebben twee sessies gedaan.

Allereerst in het veld met Dotje en Nozem, waarbij we begonnen met een ontspannende meditatie, ook de pony's waren hierna helemaal zen! 

Daarna op de andere locatie bij Liberty en Amor. Hier hebben we een familieopstelling gedaan. Een combinatie van menselijke en dierlijke representanten.
Prachtig om te zien, hoe deze combinatie elkaar versterkt.

Vandaag was ik aanwezig als mogelijke representant en ondanks dat ik niet opgesteld ben in het veld, kon ik een zinvolle bijdrage leveren als observant en nam ik volledig deel aan de coaching. Terwijl de opstelling niet over mij ging, heb ik daar voor mezelf wel waardevolle informatie uit kunnen halen.

Ik kijk al weer uit naar het volgende oefenveld!

Dank je wel, Dotje, Nozem, Liberty, Amor en de paarden van de buren die het stiekem niet konden laten om ook een steentje bij te dragen.

En ook bedankt dames voor deze bijzondere middag! 

Ingeborg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten