woensdag 4 februari 2015

Deelnemerservaringen m.b.t. Het Oefenveld.

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst in het oefenveld gestaan. Het klikte direct tussen ons en alles voelde direct heel vertrouwd en open. In de eerste sessie heb ik als deelnemer een coaching gehad van een startende paardencoach. Wat een ervaring! Verbindend, confronterend, reflecterend en vol emotie. Wat voelde het als een rijkdom om daar te mogen staan en mijn gevoelens te mogen waarnemen. Gevoelens die de paarden haarfijn wisten te reflecteren. De reacties die ze gaven wanneer ik vertelde over mijn passie, maar ook de reacties die ze gaven wanneer mijn motivatie niet intrinsiek, maar extrinsiek was. Wat een verschil. Verbazingwekkend. Zo mooi.

Bij de tweede sessie heb ik als representant in het veld mogen staan. Een bijzonder mooie ervaring, waarbij emoties diep van binnen werden gevoeld. De familieopstelling die we deden was bijzonder, ik heb zo ongeveer alle emoties gevoeld die een mens kan voelen.

Ik zal zeker vaker als representant aanwezig zijn, omdat ik heb mogen meemaken wat het voor mij en anderen kan betekenen.

Rinske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten