zaterdag 12 maart 2011

Paardencoachingservaringen van Kathleen Paeshuyse met haar paard Flash.

Ik heb deze coaching gedaan, omdat de relatie met mijn jongste paard niet helemaal goed zat.
Niets ging goed, niet het rijden, niet het uit de wei halen, zelfs het poetsen niet.

Ik had al steeds het gevoel dat dit aan mezelf lag, maar echt een verklaring kon ik niet vinden. We hebben de coaching dan ook juist met dit paard Flash gedaan. Door een aantal vragen van Charlotte en een stukje uitleg werd me duidelijk dat mijn paard niets anders deed dan spiegelen.

Nu ik mijn eigen probleem zie, het benoemd heb en er iets aan doe, is onze relatie heel anders. Hij is nu gewoon een zalig paard!

De coaching heeft me op een bepaalde manier rust gegeven. Het was heel erg confronterend en moeilijk om dingen te zien en te begrijpen, maar je heb me echt geholpen.

Bedankt!

Groetjes Kathleen
www.kpkoeknuffelen.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten