zaterdag 13 juli 2019

PAARDENPRAATPLATEN




Op 26 augustus 2017 heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Charlotte en haar kudde voor een individuele coachsessie. Wat een warm welkom was dat en een ervaring om nooit te vergeten. Naar aanleiding van deze ontmoeting ben ik in september de opleiding PaardenPraatPlaten gestart bij Charlotte. Hier heb ik haar leren kennen als iemand die op de eerste plaats werkt met een groot hart voor mens en dier en daarnaast een hele berg kennis bij haar draagt, die ze op enthousiaste en passievolle wijze over brengt aan haar studenten. De opleiding bestaat zowel uit theorie als praktijk; in de ochtend theorie en in de middag kan het geleerde direct toegepast en in real life aanschouwd worden tijdens het werken met een groepje kinderen en de pony’s. Dit was voor mij erg waardevol en leerzaam. Naast het leren toepassen van de methode PaardenPraatPlaten in mijn eigen praktijk, heeft Charlotte mij tijdens de opleiding ook dichter bij mezelf gebracht. Dit was een mooie, soms confronterende reis, waar ik haar ontzettend dankbaar voor ben. Wat ik persoonlijk erg mooi aan Charlotte vind, is dat je ook na de opleiding altijd nog bij haar terecht kunt met vragen of andere dingen. Ze helpt je waar kan en is een ware inspiratiebron! 

Chantal van Dommelen - Leerkracht Basisonderwijs & Paardencoach @ ABCD-Koaching



Charlotte heeft met de opleiding PaardenPraatPlaten en haar paarden mij de nodige inzicht, bewustwording en bevestiging gegeven om nog dichter bij mezelf te komen, wie ik ben en wat mijn passie en missie is. Namelijk samen met paarden kinderen te helpen om zichzelf en de wereld om hen heen beter te begrijpen, te ontdekken wat hun talenten zijn, waar hun kracht zit en wat hun zo bijzonder maakt. Dat ieder kind mag voelen en ervaren dat het het er mag zijn....in zijn eigen unieke vorm! 

Daniƫlle de Vos - Ikke-coaching

Geen opmerkingen:

Een reactie posten