maandag 9 april 2012

Ervaringen van Inge Eekelder


Bij binnenkomst werd ik ontvangen door een enthousiaste Charlotte, die een warm hart toedraagt aan haar paarden. De manier waarop ze over de paarden verteld en haar energie die ze uitstraalt bij de uitleg van alles gaf me een prettig en vertrouwd gevoel.


Nadat ik zelf paarden uitgezocht had, gingen we aan de slag. Verbazingwekkend hoe paarden reageren op mijn energie tijdens de sessie waarin thema’s naar voren kwamen.

De vertaling/coaching van Charlotte van de paarden naar mij toe leverde meerdere keren zowel verrassende als bevestigende reacties bij mij op.

In het laatste gedeelte was er vooral ook fysiek contact met de paarden waarvan ik erg “happy” werd.
Al met al een fijne ervaring....het is zoals het is... en “it’s all about energie” kwamen voor mij weer samen.

Waarvoor dank...een aanrader voor een ieder.

Veel lieve groeten,

Inge Eekelder
Reading & Healing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten