donderdag 15 maart 2012

Ervaringen van Yvonne Boonstra

Hoi Charlotte,

De avond werkt nog steeds door, vooral de intimiteit, de geborgenheid, het vertrouwen en het veilige gevoel dat de paarden mij gaven was en is nog steeds overweldigend.

De paarden hebben bij mij iets aangeraakt waarvan ik zelf niet meer wist dat het er (nog) was. Toen ik net bij je was en de paarden zag werd ik al emotioneel en al snel kwamen de tranen, nu ik dit schrijf is dat gevoel van liefde dat de paarden uitstralen nog steeds voelbaar en voel ik de wens en het verlangen nog eens terug te komen.

Nooit eerder was ik zo dicht bij een paard geweest, en het voelde zo vertrouwd. Ongelofelijk!

Dank je wel voor dit mooie cadeau.

Liefs Yvonne
Praktijk Meara
Praktijk voor Reconnection, Coaching en Aurahealing.
http://praktijkmeara.webs.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten