woensdag 12 januari 2011

Paardencoachingservaringen van Noor van Heeswijk

Mijn paardencoaching sessie:

Ik ben een echte paardenliefhebber, toen Charlotte vertelde dat zij paardencoach is, was ik meteen enthousiast. Ik wilde dit graag een keer ervaren maar had niet echt een vraag/probleem waar ik aan wilde werken. Je bent van harte welkom, antwoordde Charlotte.

Natuurlijk had ik wel een aantal punten waar ik mee worstelde, maar ik dacht, paardenliefhebber als ik ben, kan ik vast de situatie beïnvloeden met mijn kennis van paarden.

Nou nee! De sessie was zo puur en oprecht. Ik werd een spiegel voor gehouden waar ik zelf van schrok, zo was het de waarheid. Die ik zelf heel diep van binnen wel wist, maar nog nooit tegen iemand in die eerlijkheid had uitgesproken.

Dit alles onder begeleiding van Charlotte. Wat een vakvrouw. De veiligheid, het vertrouwen, de rust en geborgenheid die zij creëert, samen met haar paarden. Hoe Charlotte de sessie stuurt, zodat je tot de kern komt, is bewonderenswaardig te noemen.

Bij mij is het “kwartje” na de sessie echt gevallen. Het heeft mijn ogen meer dan geopend.
Charlotte heel erg bedankt voor een ervaring en levenslessen die ik nooit meer zal vergeten en waar ik dagelijks nog de vruchten van pluk! Zowel in mijn werk als privé.

dikke kus
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten